Weekendje weg met Linda en de kids


Afgelopen dagen ben ik met mama naar Laren in Gelderland geweest. Daar hebben de ouders van Sander, de vriend van Linda een huisje. Linda was er ook, samen met Suus en Eef. Het was erg gezelig, maar ook lekker chaotisch. Ik vond de baby Eef erg leuk en wilde kijken als ze naar bed ging en wilde met haar spelen en heb voor haar gezongen. “O die lieve baby, o wat is ze lief… ” We zijn ook wezen wandelen en toen zijn mijn handen er bijna afgevroren, heb ik het van de pijn goed op een brullen gezet. Mama wist niet eens dat ik zo hard en lang kon huilen en jammeren.

De dag erna was ik niet zo lekker en heb ik met veel koorts de hele nacht liggen kletsen en zingen in mijn slaap. Maar het heeft de pret niet mogen drukken het was erg gezellig en relaxed. We hebben pannenkoeken gegeten, veel boekjes gelezen en gewoon niks gedaan. Vrijdagavond kwamen de twee papa’s ook nog.

Geweldig. Bedankt Linda en Sander voor de TOP dagen.

2 Reacties to “Weekendje weg met Linda en de kids”

  1. Linda Says:

    Het was helemaal relaxed en chill! Dit weekend gaat wat ons betreft nog eens in de herhaling. Een bbq aankomende zomer samen met baby Snel? Laten we wat moois gaan prikken! Het was genieten ook al was niet iedereen in topvorm (zie foto Sander…haha) Kunnen jullie die overigens niet even weghalen….Liefs, Linda

  2. Administrator Says:

    Tuurlijk kunnen we die weghalen, maarja het is de vraag of we het doen, het is zoals het is. 🙂

Geef een reactie

