Veel lol bij Mariska en Marijn


Drie dagen in de week speel ik bij Mariska en haar zoontje Marijn. Erg leuk is dat. Kijk zelf maar, we lachen ons rot, en soms zoenen we zelfs, maar soms heb ik geen zin en zeg ik “nee geen koesje geven” En als we dan moe zijn, gaan we ff lekker een middagtukkie doen.

Eén reactie to “Veel lol bij Mariska en Marijn”

  1. mariska van schaik Says:

    ik ben de oppasmoeder van emma en daar ben ik heel blij mee want het een heel lief moppie die echt in mijn hart zit en ze hoort er ook echt bij. op het moment vinden ze het erg leuk om te tekenen en te kleien en om naast de kinderwagen lopen is ook wel erg spannend en ze moeten ook allebei aan hun eigen kant van de kinderwagen lopen.dat willen ze dan zelf.en om bij mij achter waar een grote vijver is de eendjes te voeren dat is toch wel erg leuk.en over 2 weken gaat emma ook naar de peuterspeelzaal en zal het toch wel heel stil worden in huis.want dan zitten emma en marijn bij elkaar in het klasje en ben benieuwd hoe ze het vind. gr mariska en marijn

Geef een reactie

