Pannenkoeken bakken


Wij hebben een hele leuke kraamhulp, haar naam is Marit. Opa en Oma zijn op visite en ik mocht Marit helpen met pannenkoeken bakken. En niet op mijn houten fornuis! Nee, ik mocht echt eieren breken, melk gieten en roeren. Opa en Oma vonden de pannenkoeken heel erg lekker, zelf heb ik er geen hap van gegeten – als kok weet je soms te veel?

Eén reactie to “Pannenkoeken bakken”

  1. Marit Says:

    Hihi, ze zijn leuk!! Emma is echt een super goede pannenkoekenbakker! Je kunt haar rustig bestellen hoor, ze weet heel goed hoe het moet en zegt dat je gewoon moet gaan zitten en wat moet gaan drinken, terwijl zij de rest doet. En ze worden echt lekker!

    Ik ben vandaag ook maar eens met mijn eigen zoon gaan bakken. Hij heeft nog wat minder concentratie, dus hij hield het niet zo lang vol, maar hij heeft er dan wel 2 en een halve op!! (ik denk dat hij niet goed heeft op gelet hoe ze bereid worden)

    Liefs Marit

    PS: Voor alle moeders die nu ook hun kleine welp willen laten helpen met bakken, de eieren breken moet je wel even zelf doen, en dan in een bakje gieten, dan kan de kleine het in de kom gieten.. Pannenkoeken met kalk lijkt me iets minder lekker.. hihi.

Geef een reactie

